Jun 27, 2014

Fritidsbostadsmässan i Kalajoki

Jag åkte till Kalajokis fritidsbostadsmässa idag, och oj så mycket vackert det fanns att se och fotografera. Fick massor med härliga inredningstips som jag kommer att använda mig av i mitt hem också. Snart blir det att åka till stan och köpa material och börja såga och laga. Måste säga att alla där var så otroligt trevliga att man blev på väldigt gott humör. Ända från den leende och glada busschauffören när vi kom till den artiga parkeringspojken som vinkade till oss när vi åkte hem. En väldigt positiv upplevelse. 

Tog så många bilder att jag delar upp dem i flera inlägg som jag kommer att dela med mig av så småningom. Först blir det vackra dukningar och sovrum. Skåda och njut. 

Dukningar:
(Tänk att få sätta sig ner och äta god mat vid såhär vackra bord)...







Vackra sovrum:
(och så blev man helt plötsligt alldeles trött och varm).









//Today we went to the leisure house exhibition in Kalajoki and oh my how much beautiful things there was to see and photograph. Got a lot of interior design hints that i definitely will use in my home too. Soon I have to take a trip in to town to buy all the material that I need to make it happen. I also have to say that the staff at the exhibition were so nice that I became warm and happy inside. From the smiling bus driver when we arrived to the polite parkinglot boy that waved at us when we left. A very positive experience. 
I took so many pictures that I have to divide them into many entries that I will post soon. First beautiful ways of laying the table and bedrooms. //

1 comment :

  1. Jag älskar att duka, men gör det på tok för sällan!

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!