Nov 18, 2016

Förberedelser inför galan




Förberedelserna inför galan har börjat i tecknet av en skönhetsdag. Direkt när jag vaknade tassade jag iväg till skönhetssalongen Tzana där underbara Jenna fixade mina naglar precis som jag ville ha dem: mycket bling och black and white årets tema till ära. Visst blev dom snygga? Jag är supernöjd med resultatet!

Sedan fortsatte jag skönhetsdagen med fransförlängningar hos en annan Jenna. Hihi. Jennor har lagat mig fin idag. Så nu passar det bra att gå på gala.

Sen var det bara det svåraste kvar; panikshopping?! Har nämligen lyckats tappa bort skorna som jag skulle ha. Ja du läste rätt, TAPPAT BORT! Hur klåpig får man vara? Till all lycka hittade jag ett par supersnygga skor i spets och glamour, älskar dem. Finare än de jag skulle ha, så det gick ju bra ändå.. Kanske jag borde tappa bort lite mera grejor?..

Hemma vände jag upp och ner på garderoben för jag kom fram till att klänningen jag köpte till galan inte passade längre.. Två timmar tyckte jag om den. Sen va det förhållandet slut. Sån är jag, ändrar mig en miljon gånger ända fram till sista sekund. Så får nog lov att packa med lite extra klänningar inför resan till Vasa i morgon, för ändrar mig gör jag säkert ännu.

Påminner er ännu om att jag i morgon från och med att jag vaknar att snapchatta videor och bilder från gala dagen minst en gång i timmen. Så ifall ni vill ha en live update och uppleva galan tillsammans med mig så ska ni adda mig på snapchat: Prinsessavaness (utan a:et i slutet).

ÄR SÅ TAGGAD! I MORGON SMÄLLER DET!
 


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!