Mar 1, 2017

Hattar och Chanel





Njuter som bäst av mitt sportlov. Härligt att bara få leva, helt utan planer, och njuta av varje dag i lugn och ro. Här om dagen tog vi oss en shoppingtur. Lyckades hitta lite saker som jag "behövde". 
Bäst var nog hatten som jag fyndade på Aukia. Har aldrig varit en som använder hattar, tycker att mitt huvud är allt för stort (säkert för att jag är så klok) och att det bara ser konstigt ut. Men denhär hatten var verkligen något helt annat. Nu är jag en stolt hatt-ägare. 


Köpte dessutom en alldeles underbar ansiktskräm från Chanel. Man måste komma ihåg att sköta om sitt lilla nylle lite extra mycket nu när det är såhär kallt. Tillägger ännu att den doftar underbart.

Något som jag länge har planerat att skaffa och hittade på min shoppingresa är den här vårdande mascaran från Dior. Den är vit och man kan ha den på fransarna både på dagen under svart mascara och så på natten då man sover. Den vårdar fransarna och gör så att dom växer snabbare. Härlig. 
Under mascaran ger den en plump effekt som dessutom genast gör så att fransarna ser fylligare och längre ut. 

Sist men inte minst föll detta nagellack från Sally Hansen också ner i kundkorgen. 
Mina naglar behövde lite vårdande lack efter att ha blivit mörbultade med gellack. Sally Hansens lack gör naglarna hårda och borde enligt förpackningen vårda dem till perfecto på en vecka. Det återstår att se. Såhär långt har det funkat bra. 



Nu skall jag gå och hålla Nando sällskap på soffan. Han väntar där så snällt.

Cheerio med kärlek,
Vanessa



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!