Mar 2, 2017

Simpelt men vackert.



En av de fina sakerna med att ha semester är att man helt plötsligt har tid för allt annat. Allt annat som man inte annars har tid att pyssla på med i hemmet. Inspirationen flödar på ett helt annat sätt när man inte har så mycket annat att tänka på. 
Jag byter ordning, pysslar och fixar. Så härligt att hålla på i hemmet. 

Tittade på gamla bilder som jag hittade i en låda under skrivbordet. Kom att tänka på att jag inte har så mycket fotografin framme i hemmet. Tog och lagade in dem i gamla fina glasburkar som jag har en tendens att fylla skåpen med och sen aldrig använda. Dom blev alldeles ljuvliga ramar till bilderna. 

Prydde min fotografi ensamble med lite tomma burkar som jag satte ljus i. De lyser upp fotografierna så vackert på kvällen. 

Riktigt nöjd. Simpelt men vackert.




Har ni några idéer på fina sätt man kan lägga fram sina favoritbilder?
Blev sugen på att sätta fram mera bilder, så dela gärna med er.









No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!