Mar 3, 2014

I got an award!

Min blogg fick ingen Oscar idag tyvärr, men jag har blivit nominerad till en Sunshine Award! Va roligt, tack till Bara det ljuvligaste som nominerade mig! 

Reglerna för Sunshine Award är:

* Använd Sunshine Award loggan i inlägget
* Länka till den som nominerar dig
* Skriv tio saker om dig själv
* Nominera tio bloggare som inspirerar och 
förgyller tillvaron i bloggvärlden
* Lämna en kommentar på desse bloggares sida


Nu till den svåra saken med nomineringen, 
att skriva tio saker om sig själv..

1. Jag är ganska slarvig och brukar "göm-städa" ganska ofta
2. Jag är livrädd för nålar
3. Jag tycker egentligen inte om godis
4. En gång stal jag 5 kronor och har fortfarande dåligt samvete
5. Jag kan vicka på min lilltå
6. Jag är urusel på att sjunga, men sjunger ändå ofta när jag är ensam
7. Jag tror på spöken
8. Jag är lättlurad
9. Jag köper ofta tidningar som jag aldrig läser
10. Mitt motto är: Du är inte vuxen innan du vågar vara barnslig


I min tur tänker jag nominera Sunshine Award
 till mina favoritbloggar:


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!